____________________________________________________________
Companie Multinationala in domeniul Telecomunicatiilor cu sediul in Bucuresti, face angajari pentru Departamentul Customer Suport vorbitori de limba polona + limba engleza (cerinta obligatorie).
CERINTE:
• Cunoştinţe de bază ale in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office, navigare internet, precum şi capacitatea de a tasta şi introduce... informaţii într-o baza de date
• Mod de gândire orientat spre client: comunicare concisă şi logica, eficienta si rapiditate in rezolvarea problemelor , mentinerea satisfactiei clientului
• De încredere în ceea ce constă respectarea termenelor limita şi a sarcinile primite, capabil sa isi asume reponsabilitatea pentru actiunile proprii
• Deschis la provocările profesionale, cu initiativa, flexibil si cu spirit de echipa
• Disponibilitate de lucru in ture
• Experienta in domeniul call center ar putea reprezenta un avantaj
RESPONSABILITATI:
• Preia apelurile primite de la clienti si actioneaza in concordanta cu solicitarile acestora respectand politica firmei;
• Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client;
• Este la curent cu produsele si serviciile, procedurile de lucru, informatiile referitoare la campaniile de promovare si promotiile curente;
• Participa la realizarea obiectivelor departamentului ;
• Transmite catre departamentele implicate sugestii si informatii privind posibile oportunitati de afaceri sau pentru dezvoltarea produselor.
BENEFICII:
• Pachet salarial atractiv;
• Training de formare si de perfectionare;
• Un mediu de lucru tanar si competitiv;
• Posibilitati de promovare.
Contact: Lavinia Pantea, Controller Icarustel, e-mail: welcome@icarustel.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz