sobota, 30 maja 2009

Potrzebny przewodnik od zaraz

Do Polek i Polaków w Rumunii!
Jest praca dla przewodników/pilotów, dostałam maila od Pani przedstawiajacej sie jako pilot wycieczek z Poznania, jesli ktoś chciałby skorzystac - kontaktujcie sie bezposrednio z nadawca maila, oto jego fragment:

"Witam serdecznie, jestem pilotem wycieczek z poznania, od kilku miesięcy szukam bezskutecznie przewodnika po Bukareszcie i rejonie Dobrudży. Bardzo mi zależy bo sezon tuż tuż(zaczynamy 3 czerwca) a ja nikogo nie mam. Chodzi o prowadzeniewycieczek fakultatywnych po Bukareszcie i ewe. Delta Dunaju. Może,któraś z Pań - pasjonatka (z uprawnieniami lub bez )zechce nawiązać zemną współpracę. Częstotliwość tego to ok 2-3 wycieczki na turnus/2tyg. Bardzo proszę o pomoc bo zaczynam być lekko zdesperowana. Pozdrawiam serdecznie!"

Kontakt: egooster@gmail.com

Brak komentarzy: