wtorek, 20 kwietnia 2010

Polka szuka pracy w Bukareszcie

Szukam pracy w Bukareszcie. Ukonczylam Politechnike Gdanska (inzynier ochrony srodowiska) oraz studia podyplomowe w Budapeszcie (magister nauk srodowiskowych) i Amsterdamie (magister zarzadzania srodowiskowego). Swietnie mowie po angielsku i znam podstawy rumunskiego. Przez ostatnich kilka lat pracowalam przy projektach miedzynarodowych (glownie finansowanych przez Unie Europejska) jak menadzer projektow, a wczesniej jako konsultantka przy projektach dla sektora prywatnego. Mam tez doswiadczenie w tlumaczeniach z polskiego na angielski i vice versa. W przeszlosci udzielalam tez prywatnych lekcji z jezyka angielskiego. Jestem bardzo komunikatywna, mam doswiadczenie pracy w srodowisku miedzynarodowym, umiem pracowac w zespole, w projektach zarzadzalam zespolem ludzi. Przygotowalam dwie publikacje (jako czlonek zespolu i edytor) po angielsku. Interesuje mnie praca biurowa, z mala iloscia wyjazdow, ze znajomoscia agnielskiego (rumunski mam jeszcze za slaby). Moga tez byc tlumaczenia lub prywatne lekcje.
W razie zainteresowania lub jesli ktos wie o mozliwej ofercie pracy, prosze o kontakt na vicia77@hotmail.com.
Z gory dziekuje,
Wioletta Szymanska

Brak komentarzy: